علی خانقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر در قالب 45 هزار و 763 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شده اند.
وی گفت: این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 34 درصدی در تعداد سفر و 20 درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی و همکاری تشکل های صنفی بخش حمل و نقل عمومی مسافری در سطح استان با هدف بکارگیری حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه ریزی های لازم به منظور فراهم کردن شرایط مطلوب برای سفر ایمن برای هم استانی ها بویژه پس از پایان ماه مبارک رمضان و در تعطیلات تابستانی پیش رو صورت گرفته است.
وی بیان کرد: هموطنان به منظور انجام سفرهای خود تا حد امکان تلاش کنند نسبت به تهیه بلیط اتوبوس از طریق وب سایت های معتبر اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر شرکت های مسافری اقدام کنند.
خانقائی خاطر نشان کرد: مسافران در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره 3000141 و یا تماس با تلفن 141، مراتب را به این اداره کل منعکس کنند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.