تیمور باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 میلیون و 863 هزار و 572 نفر مسافر از این تعداد به مقاصد درون استانی و یک میلیون و 83 هزار و 264 نفر مسافر به مقاصد برون استانی جابجا شدند.
وی ادامه داد: جابجایی مسافر در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 23 درصدی در تعداد سفر و 12 درصدی در تعداد مسافر دارد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری انجام شده با انجمن های صنفی بخش حمل و نقل مسافری در سطح استان پیش بینی می شود امسال بیش از چهار میلیون مسافر به مقاصد درون و برون استانی جابجا شوند.
وی از راه اندازی سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان) خبر داد و افزود: این سامانه می تواند اطلاعات ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر سرعت، مشخصات گواهینامه راننده، ساعت کارکرد و غیره را به مراکز پلیس راه ارسال کند.
باقری ادامه داد: این سامانه در راستای افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه ای عملکرد ناوگان، طراحی و ایجاد شده و می تواند ضمن شناسایی و ارائه کارکردهای واقعی رانندگان کمک شایانی به برنامه ریزی موثر سفرهای جاده ای کرده و از طریق کنترل ترددهای بین شهری خطرات ناشی از تصادفات و سوانح را به شکل گسترده ای کاهش دهد.
وی از اجرای شبکه سیر خبر داد و افزود: با اجرای این شبکه گام مهمی در راستای ساماندهی شرکت های حمل و نقل مسافری برداشته شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.