رئیس اداره ورزش و جوانان خاش در این مراسم گفت: این زوج ها از خانواده های قرآنی، خیرین، کارگری، کارمندی، بسیجیان، جامعه ورزشی، خانواده محرومان و معلولان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند که به دور از هرگونه تجملات و هزینه های گزاف جشن ازدواج خود را با سادگی برگزار کردند.

مسافر شهنوازی بیان کرد: ترویج ازدواج آسان در شرایط دشوار اقتصادی از ضرورت های اجتناب ناپذیر در جامعه بوده که لازم است تمام خانواده ها و دستگاه‌ها به آن توجه کنند.

وی افزود: تلاش می شود با برپایی جشنواره های فرهنگی و اجرای برنامه های دینی و اسلامی زمینه را برای ازدواج آسان جوانان خاشی فراهم کنیم. 

امام جمعه خاش نیز گفت: فرهنگ ازدواج آسان به عنوان یک نیاز و ضرورت مهم باید در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: اسلام دین کاملی است که الگوهای برتر آن به زیبایی می تواند در حل مشکلات مردم و خانواده ها تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) و بزرگان دین از جمله حضرت علی (ع )و فاطمه الزهرا (س) برجسته ترین الگوها در زندگی اسلامی و ساده زیستن هستند.

به گزارش ایرنا مراسم جشن ازدواج آسان به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و همچنین هفته ملی ازدواج با حضور پرشور خانواده ها، اعضای هیات ها و سازمان های مردم نهاد جوانان به همت اداره ورزش و جوانان در شهرستان خاش برگزار شد.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.