استاندارسیستان و بلوچستان گفت: اقدامات انجام گرفته در بازه زمانی اخیر درحوزه مبارزه با قاچاق سوخت و پلاک های مخدوش قابل قبول است و برای ادامه روند مبارزه با قاچاق همه دستگاهها باید همکاری کنند و ابلاغیه ها را مطالعه کنند و آنچه را مرتبط با حوزه عملکردیشان است به بهترین نحو عملی نمایند .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در جلسه نظارت و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که به ریاست وی در استانداری برگزار شد اظهار کرد: همه دستگاهها موظفند تمهیدات لازم در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت را انجام دهند و ناکارآمدیها در دستگاهها باید شناسایی و برخورد شود .

موهبتی افزود: دشمن با برنامه ریزی اقداماتی انجام می دهد که به کشور آسیب وارد کند واین آسیب خواسته یا ناخواسته با همراهی بخشی از جامعه همراه شده است .

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد جنگ روانی و تشنج در بین مردم در پی تخریب نهادهای حاکمیتی است و با استفاده از شکافهای موجود در جامعه و تبلیغات سوء تلاش دارند مردم را به حاکمیت نظام بدبین کنند .

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات شایانی را ارائه داده است، تصریح کرد: وادادگی و رها کردن امور توسط برخی از مسئولین باعث آسیب به اعتماد مردم به نظام  و کم رنگ شدن خدمات نظام می شود بنابراین اگر مدیری نمی تواند سیاست های حاکمیتی و حکومتی و بقا و دوام کشور را رعایت کند بدرد بودن درجایگاه مدیریت نمی خورد .

استاندار تاکید کرد: با جایگاههای متخلف سوخت برخورد قاطع خواهیم داشت وبا ساماندهی و نظارت بر عملکرد جایگاههای سوخت توسط تیم های نظارتی جریمه های نقدی تصاعدی برای این متخلفین و خلع مجوز اعمال خواهد شد .

وی ایجاد بستر تولید و اشتغال برای مردم را ضروری عنوان کرد و فرهنگ سازی در جامعه برای جلوگیری از سرپیچی از قانون و موظف شدن به رعایت آن را الزامی دانست .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.