دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت: ساماندهی و ثبت انبارهای کالا با همکاری دستگاه‌های مرتبط یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان است.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «محمدحسین امامی» در نشست مبارزه با قاچاق کالا در مهریز، در همین رابطه افزود: به منظور ساماندهی انبارها، سامانه‌ای پیش‌بینی شده است که باید در استان یزد نیز اجرایی شود و وضعیت تمام انبارهای استان در این سامانه ثبت شود.

وی با بیان این که ایجاد تحول در امر مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری و ساماندهی انبارهاست، اظهار کرد: سامانه جامع انبارها نقش مهمی در نظارت، کنترل و کاهش قاچاق کالا در استان خواهد داشت.

«رضا زارع‌زاده» فرماندار مهریز نیز در این نشست از آمادگی این شهرستان برای همکاری با مسئولان استان جهت ساماندهی انبارها خبر داد.

وی افزود: قطعاً اجرای این سامانه و ساماندهی انبارها نقش مهمی در مبارزه با قاچاق کالا و شفاف سازی فعالیت‌ها در این حوزه خواهد داشت.

زارعزاده ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمام بخش‌ها بتوان برنامه‌های کلان نظام و دولت را در مبارزه عملی با قاچاق کالا انجام داد.

یادآور می‌شود؛ در استان یزد ۲۶ هزار انبار کالا وجود دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.