معاون فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت: مشارکت آگاهانه مردم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ضروری‌ترین اقدام برای جلوگیری از عرضه و مصرف کالای قاچاق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، محمد ابراهیم داودیان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها و پیگیری مصوبات و ارائه به موقع گزارشات جلسات گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و با وجود تحریم‌های دشمن ،باید با ابتکار عمل و تلاش مضاعف ،تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و از ورود و خروج قاچاق کالا وارز و رفتار سودجویان جلوگیری نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تریت حیدریه با تاکید بر فرهنگ‌سازی و تبلیغات هوشمندانه در پیشگیری از تخلفات قاچاق کالا تصریح کرد: اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی و انتشار بروشور در خصوص مواردی که مصداق قاچاق هستند و همچنین آگاهی افراد از تخلف و میزان مجازات را در جلوگیری از ورود اجناس و کالاهای قاچاق بسیار موثر دانست.

داودیان هم‌افزایی و تعامل میان اعضای کمسیون برای تسریع و تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را خواستار شد و بیان کرد: پایش و رصد به موقع تخلفات و ارائه نظرات و پیشنهادات به دبیرخانه کمیسیون شهرستان مورد تاکید است و هیچگونه کوتاهی از سوی اعضا پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.