گرشاسب خزائنی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت خانه فرهنگ با هدف توسعه و گسترش فضاها و مکان ‌های فرهنگی هنری در حال ساخت است.
وی افزود: خانه فرهنگ منطقه آزاد چابهار در راستای گسترش ارتباط با هنرمندان و هم ‌اندیشی جوامع محلی در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، ساماندهی امور خدمات هنرمندان و تدوین برنامه‌ های مناسبتی و مسئولیت اجتماعی سازمان ایجاد می‌ شود.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: فضاهای ساختمان خانه فرهنگ با آگاهی از نیازهای جامعه محلی شامل سالن هنرمندان، کارگاه هنری، کلاس آموزشی، گالری نمایش آثار هنری، فروشگاه غرفه کتاب و آثار فرهنگی هنری است.
وی گفت: ساختمان خانه فرهنگ با 36 میلیارد ریال اعتبار شامل فضاهای فرهنگی و آموزشی، کتابخانه، سالن های مطالعه و هنرمندان، کارگاه هنری و کلاس آموزشی است.
خزائنی اظهار داشت: فضای جنبی نیز شامل گالری نمایش آثار هنری، نگارخانه، فروشگاه عرضه کتاب و آثار فرهنگی و کافه فرهنگ و هنر نیز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: ساخت خانه فرهنگ می تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی چابهار را مرتفع کند.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان علاوه بر اقدامات اقتصادی و تجاری توجه ویژه ای به فرهنگ، هنر و هنرمندان دارد.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.