سید عبدالحسین سجادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته نیز خیر دیگری با اهدای 430 میلیون ریال موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان شد.
وی با اشاره به اینکه خیران نقش بسیار مهمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، گفت: هم اینک بیش از 70 زندانی جرائم غیرعمد که بیشتر آنان محکومان مهریه و نفقه با بدهی بیش از 101 میلیارد ریال هستند در زندانهای این استان بسر می برند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: 110 نفر زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تا کنون از زندان های این استان آزاد شدند.
وی ادامه داد: افراد آزاد شده شامل 17 نفر دیه تصادفات رانندگی، 39 نفر بدهکاران مالی و 54 نفر محکومان مهریه و نفقه بودند.
سجادی بیان کرد: برخی از افراد آبرومند و نیازمند جامعه به دلیل بدهی یا به صورت ناخواسته و جرائم غیرعمد راهی زندان می‌شوند که حمایت خیران و نیکوکاران از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه و کاهش جمعیت زندان ‌ها می شود.
وی ضمن قدردانی از خیر و نیکوکار تهرانی و همچنین دیگر نیکوکارانی که در این کار خداپسندانه و ارزشمند قدم بر می دارند، گفت: کمک‌ های معنوی و نقدی خیران خداجو در راستای آزادی زندانیان نیازمند بیانگر درک درست مردم از جامعه اجتماعی، فرهنگ دینی و حس انسان‌ دوستی مردم ولایت مدار ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان است.
9923**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.