جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ، هلاکت ۴ قاچاقچی و کشف ۲ تن و ۱۷۰ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.
 
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت و یک دستگاه زانتیا در یکی از محور‌های فرعی شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که تیم‌هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان را همراهی می‌کردند پس از ساعتی کنترل نامحسوس این منطقه کوهستانی سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آن‌ها درگیر شدند.
 
وی بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طول کشید با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ۴ تن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و ۲ نفر از آنان دستگیر شدند.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی از منطقه یک تن و ۹۸۸ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، ۱۶۷ کیلو و ۱۰۰ گرم سایر مواد مخدر، ۶ قبضه اسلحه کلاش، ۱۴ تیغه خشاب کلاش حاوی ۱۲۳ فشنگ جنگی، ۲ قبضه کلت کمری به همراه ۸ فشنگ جنگی و یک قبضه نارنجک چهل تیکه‌ای کشف کرد.
 
سردار طاهری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله سنگین مواد مخدر تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.