به گزارش ایرنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان مواد مخدر در شهرستان های بندرخمیر، حاجی آباد، بندرلنگه و میناب کشف و در همین راستا 33 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: در همین مدت زمان 9 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر نیز شناسایی و توقیف شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده شامل 389 کیلو تریاک، 233 کیلو و 835 گرم حشیش ، 1 کیلو و32 گرم هروئین و 682 گرم سایر مواد می باشد.
سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: افزایش ضریب هوشیاری پلیس در شناسایی و کشف جرایم و اشراف کامل نیروی انتظامی در سطح استان هرمزگان، موجب نا امنی مجرمان و متهمان شده است.
وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
استان هرمزگان بواسطه همسایگی با 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده و قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان استفاده می کنند.
هر چه مبارزه نیروهای انتظامی و امنیتی کشور با قاچاقچیان مواد مخدر به روزتر و قاطع تر می شود از دیگر سو سوداگران مرگ شیوه های جدیدتری در پیش می گیرند که انتقال مواد مخدر نیز از نقطه ای به نقطه دیگر پیچیده تر و غیرقابل دسترس تر شده و چرخه وسوسه انگیز سودآوری و سوداگری از بین نمی رود.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو طی می کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.