به گزارش ایرنا رئیس قوه قضاییه در این دیدار اظهار داشت: مرزبانان ربوده شده و خانواده آنان با صبر و بردباری خود در حال پشت سر گذاشتن این آزمون دشوار هستند.
وی افزود: صبر خانواده های مرزبانان ربوده شده و همچنین مقاومت و ایستادگی خود مرزبانان در برابر خواسته های تروریست ها 2 نماد مهم این حادثه است.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: گروهک هایی نظیر جیش العدل (وابسته به القاعده)ساخته دست آمریکا، انگلیس و مورد حمایت آل سعود است.
وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های مرزبانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه دیپلماسی مرزبانان هر چه زودتر به آغوش میهن بازگردند.
به گزارش ایرنا دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان، اساتید و دانشجویان دانشگاه های سیستان و بلوچستان، روحانیون شیعه و سنی، قضات و کارکنان دادگستری، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر2 روزه رئیس قوه قضاییه به این استان بود.
آیت الله رئیسی همچنین بازدیدی از مناطق سیل زده منطقه سیستان خواهد داشت.
همزمان با سفر آیت الله رئیسی به سیستان و بلوچستان 6 هیات از مسئولان عالی رتبه قضایی به شهرستان های مختلف این استان اعزام و مسائل و مشکلات قضایی مردم در این شهرستان ها را بررسی می‌کنند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.