به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فروگاه بین المللی زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار‌های بسیاری در مدت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت انقلاب در سیستان و بلوچستان انجام شده اما نسبت به آنچه انجام شده باز هم باید کار‌های بسیاری صورت گیرد.
وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تا جایی که از دست ما برمی‌آید نسبت به رفع مشکلات سیستان و بلوچستان اقدام کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: توفیقی برای بنده است که در نخستین روز‌های مسئولیتم به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و عرض ادبی به طوایف، مردم عزیز پرتلاش این منطقه و مسئولان خدمتگزار که به مردم خدمت می‌کنند داشته باشم.
وی بیان کرد: دیدار با مردم عزیز، مسئولان خدمتگزار، روحانیون و علمای شیعه و سنی، دیدار با مسئولان قضایی منطقه، مطلع شدن از مشکلات و تنگنا‌هایی که برای همکاران قضایی، اداری و سازمانی در این منطقه وجود دارد جزو برنامه‌های این سفر است و امیدواریم بتوانیم تا جایی که از دست ما برمی‌آید نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.
به گزارش ایرنا رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از سران طوایف و قبایل شیعه و سنی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
شناسایی و بررسی مشکلات، کاستی ها و معضلات در حوزه های قضایی و دادگستری سیستان و بلوچستان از جمله مهمترین برنامه های آیت الله رئیسی و هیات همراه در این سفر است.
دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاههای سیستان و بلوچستان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان است.
آیت الله رئیسی همچنین بازدیدی از مناطق سیل زده منطقه سیستان خواهند داشت.
همزمان با سفر آیت الله رئیسی به سیستان و بلوچستان 6 هیات از مسئولان عالی رتبه قضایی به شهرستانهای مختلف این استان اعزام و مسائل و مشکلات قضایی مردم در این شهرستانها را بررسی می‌کنند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.