به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس قوه قضاییه، سیستان و بلوچستان را به عنوان نخستین استان برای سفر رسمی انتخاب کرده‌ که نشان از توجه و اهمیت وی به منطقه است که قطعا ثمرات بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.
وی افزود: امیدواریم این سفر برای مردم سیستان و بلوچستان و دستگاه قضایی باعث خیر و برکت باشد و بتوانیم از ظرفیت مسئولان عالی قضایی در استان به بهترین نحو استفاده کنیم.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با سفر آیت الله رئیسی به استان 6 هیات از مسئولان عالی رتبه قضایی به شهرستانهای مختلف اعزام و مسائل و مشکلات قضایی مردم در این شهرستانها را بررسی می‌کنند.
وی ادامه داد: مشکلاتی که توسط این هیات در سیستان و بلوچستان جمع آوری می‌شود در نشست مسئولان عالی رتبه قضایی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاههای سیستان و بلوچستان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان است.
وی افزود: آیت الله رئیسی همچنین بازدیدی از مناطق سیل زده منطقه سیستان خواهند داشت.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.