دادستان شهرستان بوئین زهرا با هشدار به متصرفین بستر و حریم رودخانه‌ها تاکید کرد: بستر و حریم رودخانه‌ها رفع تصرف می شود.

سعید اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه‌ها هشدار می‌دهیم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند.

وی با اشاره به شدت بارندگی‌ها در سال جاری گفت: بدون تردید بارندگی های اخیر رحمت و عنایت خداوند به مردم و کشور ما بوده است.

دادستان شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات ما دست اندازی و تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها از سوی افراد است چرا که همین دست اندازی ها موجب جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها شده است.

اقبالی تاکید کرد: متاسفانه در شهرستان بوئین زهرا نیز شاهد دست اندازی به بستر و حریم رودخانه های فصلی در بخش های مختلف هستیم.

دادستان بوئین

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه با متخلفین به حریم و بستر رودخانه ها برخورد جدی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان بوئین زهرا رفع موانع و تصرفات بستر و حریم رودخانه های شهرستان را از برنامه های دادستانی دانست و اضافه کرد: به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه ها هشدار می دهیم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند درغیر این صورت با استفاده از اختیارات قانونی با متخلفان به شدت برخودرد خواهد شد.

اقبالی در پایان تصریح کرد: اگر حریم و بستر رودخانه ها رها سازی شود و در مسیر طبیعی رودخانه موانعی وجود نداشته باشد بارندگی ها خسارت کمتری را به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.