به گزارش ایرنا حجت الاسلام عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه دلگان داشتن توان و قدرت نظامی و دفاعی کشور را در دنیا بی بدیل دانست و افزود: قدرت دفاعی و موشکی کشور باعث شده است که دشمنان ایران روز به روز برای کاهش این توان و قدرت دفاعی کشور توطئه چینی کنند.
امام جمعه دلگان اقدام خبیثانه ترامپ و همدستانش در تروریست نامیدن سپاه را نشان از نادانی آنان دانست و گفت: ترامپ و همدستانش با این اقدام احمقانه به دنیا نشان دادند که چقدر کوته فکر و نادانند.
وی گفت: سپاه با بالابردن توان موشکی ایران چنان لرزه ای بر دشمنان انداخته است که آنان را به وحشت انداخته و استکبار برای ضربه زدن به کشور می خواهند نقش سپاه را در پیروزی های اخیر مسلمانان نادیده بگیرند.
امام جمعه دلگان تصریح کرد: دولت آمریکا باید بداند که سپاه شکست ناپذیر است و روز به روز به توان و قدرت سپاه اضافه می شود و روزی شاهد شکست قدرت های استکباری خواهیم بود.
حجت الاسلام بامری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکست دشمنان و خنثی کردن نقشه های آنان گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیرشان به اهمیت رونق اقتصادی در کشور تاکید ویژه ای داشته اند و پیروی از فرامین معظم له باعث شکست دشمن در جنگ اقتصادی خواهد شد.
خطیب جمعه دلگان به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی انسان ها پرداخت و بیان کرد: یکی از مهمترین توشه انسان ها برای جهان آخرت داشتن تقوا و عمل صالح است.
9941 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.