به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلی آستارا با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس افزود: سران کشورهای عربی به خصوص رژیم منحوس آل سعود، در کشتار مردم غزه نقش دارند و این اقدامات در سکوت محض داعیه داران حقوق بشر انجام می شود.
وی اضافه کرد: در روزهای گذشته بیش از 70 نفر در فلسطین شهید شدند و مسلمانان باید در برابر توطئه های استکبار جهانی متحد باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هرچند بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، طرف های مقابل قابل اعتماد نیستند اما دولتمردان ایران اسلامی باید از کشورهای اروپایی برای ماندن در برجام تضمین بگیرند.
حافظ نیا خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره به دنبال وارد کردن آسیب به ایران در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و مسئولان باید به این امر آگاه و حافظ عزت ملت ایران باشند.
او با تبریک به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، دستگیری از فقرا را در این ماه یادآور شد و با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر نباید فراموش شود و آئین تجلیل رزمندگان دفاع مقدس در آستارا برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.