به گزارش ایرنا، مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر افزود: خداوند متعال بندگانش را با زبان ها، رنگ ها و قبایل مختلف خلق کرده اما معیار برتری و محبوبیت آنان را تقوا قرار داده است.
وی بیان کرد: متاسفانه مدتیست شاهدیم در بعضی از مناطق گفته می شود این فرد از شمال یا جنوب است، یا از فلان تیره و طایفه است در حالی که همه ما ایرانی هستیم و باید در کنار هم با آرامش زندگی کنیم و اینکه فلان شخص در فلان شهر و روستا بدنیا آمده مهم نیست بلکه تقوا، تخصص و توانمندی افراد برای پیشرفت و توسعه کشور مهم است.
امام جمعه مسجد الزهرا اهل سنت ایرانشهر گفت: این تعصبات غلط دسیسه شیطان است و همین تفکرات موجب عقب ماندگی شده و در بعضی کشورها مردم به جان یکدیگر افتاده اند.
وی افزود: مطرح کردن هر گونه مطلبی که موجب اختلاف و درگیری شود از دیدگاه اسلام محکوم است.

** خاش
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در ایران اسلامی زمینه برای اجرای عدالت و خدمت رسانی به مردم و توجه به نیازهای مستضعفان و محرومان فراهم است به همین سبب به همگان توصیه می کنیم از این فرصت برای خدمت به مستمندان استفاده کنند و در شادی هایشان سهیم شوند.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: بهترین نعمت، نعمت ایمان و یاری رساندن به محرومان و مظلومان است که خداوند از بشر و بندگان خود راضی می شود.
7314 **7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.