به گزارش ایرنا سید محمد صادق میری روز چهارشنبه در نشست خبری کمپین ملی رویش سیستان و بلوچستان در پارک علم و فناوری شهر زاهدان اظهار داشت: این کمپین که با حمایت موسسه دانش بنیان برکت و سامانه از 6 بهمن آغاز شده تا پایان اسفند ماه آماده دریافت و ثبت ایده های ایده پردازان این استان است.
وی ادامه داد: بعد از ثبت نام در 22 فروردین کار ارزیابی ایده ها انجام می شود و به پنج ایده منتخب کمک هزینه 40 میلیون تومانی تعلق می گیرد.
دبیر اجرائی کمپین رویش در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این کار در راستای حمایت از محصولات فناورانه و خلاقانه سیستان و بلوچستان است گفت: ایده های بسیاری در این استان وجود دارد که افراد با ثبت نام در سایت rooyesh.nikstarter.com می توانند ثبت نام و ایده های خود را ثبت و اجرایی کنند.
وی تصریح کرد: در این کمپین سعی بر آن شده که از مردم به عنوان حامیان ایده استفاده شود که این امر بسیار تاثیر گذار و کاربردی است.
میری خاطر نشان کرد: پیش فروش یک محصول در سایت رویش علاوه بر اینکه آن محصول را به عرصه فروش می گذارد در کاهش قیمت آن محصول و حمایت از فرد عرضه کننده تاثیر گذار است.
مدیر تامین مالی جمعی نیک استارتر نیز در ادامه این نشست گفت: طرحی که چهار مرحله «محصولی با فناوری جدید، عام پسندی، تیم منسجم و نمونه اولیه» داشته باشد برای ما قابل پذیرش است.
محمد اسماعیل خانیان با اشاره به پروژه های انتخاب شده در این سامانه اظهار داشت: تاکنون 50 پروژه انتخاب شده در سایت وجود داشته است که 20 طرح موفق بوده و برای 13 پروژه جذب سرمایه گذاری انجام شده و هفت پروژه نیز شکست خورده است.
وی ادامه داد: استارترها متشکل از جوانان با استعداد دانشگاهی هستند که در کنار هم جمع آمده اند تا با یک طرح نو گامی مهم در پیشرفت کشورشان بردارند.
مدیر تامین مالی جمعی نیک استارتر تصریح کرد: اجرای این طرح برای چهار منطقه کشور شامل خوزستان، سیستان و بلوچستان، ایلام و کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در خوزستان این طرح موفق بود گفت: سیستان وبلوچستان به عنوان دومین منطقه پردازش این رویش قرار دارد که امیدواریم نتیجه مطلوبی داشته باشد.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.