به گزارش ایرنا در پیام احمدعلی موهبتی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، آمده است: رحلت جانگداز عالم برجسته، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر و تالم فراوان شد.
شخصیت علمی و عمق دانش و تسلط این عالم در علوم اسلامی زبانزد خاص و عام بود و در حوزه مسئولیت‌ های قانونی نیز بویژه در سیستم قضایی کشور، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر امور محوله موجب تحولات مثبتی در نظام اسلامی شد و پس از تحمل رنج و درد ناشی از بیماری به حضرت امام خمینی (ره) و یاران خود پیوست.
اینجانب این ضایعه عظیم را به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، علما و روحانیون حوزه‌های علمیه، آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و بیت مکرم این مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای آن عالم فرزانه علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل مسئلت می کنم.
آیت الله هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پس از سال ها مجاهدت و خدمات به نظام و انقلاب، پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت 22دوشنبه شب در سن 70 سالگی دیده از جهان فروبست و به دیدار حق شتافت.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.