به گزارش ایرنا حجت الاسلام عظیم بامری در خطبه های این هفته نماز جمعه دلگان اظهار داشت: غربی ها به دنبال ایجاد انحرافات مذهبی در میان امت اسلام هستند که مردم و مسئولان باید نسبت به این نقشه شوم دشمنان هوشیار باشند.
وی بیان کرد: دشمنان ایران و جهان اسلام از هر طریقی می خواهند انقلاب اسلامی و اسلام را از بین ببرند.
امام جمعه دلگان ایجاد گروههای تروریستی داعش را یکی از نقشه های آمریکا برای از بین بردن اسلام عنوان کرد و افزود: دشمنان می خواستند با تشکیل گروه های تروریستی از جمله داعش به اهداف شومشان برسند که خوشبختانه با آگاهی مردم و جبهه مقاومت این نقشه دشمن هم نقش بر آب شد.
وی به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی انسانها پرداخت و گفت: موفق ترین انسانها در این دنیا و جهان آخرت کسانی هستند که به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی خود توجه دارند و آن را سرلوحه اعمال خود قرار می دهند.
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: کسانی که نسبت به اهمیت تقوا در زندگی خود توجهی نمی کنند افرادی هستند که در جهان آخرت نامه اعمالشان به دست چپ آنان داده می شود.
وی همنشینی با افراد خدا دوست و با ایمان را یکی از نشانه های مومنان واقعی عنوان کرد و افزود: مومنان واقعی کسانی هستند که همیشه با افراد خوب و مومن هم نشینی می کنند و اعمال خوب آنان را سرلوحه زندگی خود قرار می دهند.
امام جمعه دلگان ورود دستگاههای نظارتی بویژه سازمان بازرسی در بحث صدور قبض های نجومی برق منازل این شهرستان را خواستار شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.