به گزارش ایرنا،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز دوشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با یک تفکر دینی و هویت فرهنگی شکل گرفت ، لیکن دشمنان چنین القاء می کنند که این انقلاب نا کارآمد بوده است .
وی ادامه داد: آنچه که امام ترسیم کردند حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در ایران و جهان است.
آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمن از ابتدای کار سعی کرد که از صدور انقلاب به جهان جلوگیری کند چراکه انقلاب بسیاری از معادلات آنها را بر هم زد.
وی افزود: آرمان انقلاب، دفاع از مستضعفان ایران و جهان بود و فلسطین نیز در راس این اهداف قرار گرفت.
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر ضرورت پرداختن به افتخارات با گذشته 40 سال از انقلاب افزود: بخشی از جزئیات دستاوردهای نظام را باید برای نسل جوان تبیین کرد تا از آنها آگاهی یابند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برنامه های این شورا باید بومی سازی شود تا تمامی امور را تحت پوشش قرار دهد، همچنین باید واقعیات را تشریح کرد و در جایی که دشمنان با دسیسه ها مانع آن شدند نیز بیان شود.
حسینی همدانی افزود: باید اقدامات انجام شده را با کیفیت به سمع و نظر مردم رساند که جذابیت داشته باشد وقسمتی از برنامه ها باید برایمعرفی آینده انقلاب در ایران و جهان باشد و مسیر تمدن بزرگ اسلامی بخوبی تبیین شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نقش بانوان در انقلاب اسلامی باید پررنگ دیده شود و با دیدگاه های معاندانه مقابله کرد.
وی افزود: مردم به عنوان وارثان و بانیان اصلی انقلاب باید در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب حضور فعال داشته باشند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.