سیدمهدی عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی محسوب می شود که با تمام توان باید جلوی گسترش آن را در جامعه گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتیاد برخی از خانواده‌ها را به خود درگیر کرده اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه یکی از عومل مهم در این باره به حساب می آید.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و آموزش‌های به موقع و مناسب از وقوع و ترویج این پدیده شوم اجتماعی پیشگیری می کند.
وی تصریح کرد: آموزش و آگاه‌سازی نسبت به عوارض مواد مخدر از مهم‌ترین راهبردها در امر پیشگیری از اعتیاد در بین افراد جامعه بویژه نسل جوان است.
عبادی ادامه داد: پیشگیری به عنوان بهترین، کم‌هزینه‌ترین و تاثیرگذارترین اقدام در جهت جلوگیری از ابتلای افراد به اعتیاد محسوب می شود.
وی اظهار داشت: حوزه فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان همواره با برپایی نمایشگاه ها، ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی، توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی سعی در پیشگیری از اعتیاد در جامعه داشته است.
به گزارش ایرنا هم اینک 108 هزار خانوار با جمعیت بیش از 270 هزار نفر تحت حمایت و از خدمات این نهاد در سیستان و بلوچستان بهره‌ مند هستند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.