ماندانا زنگنه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان دریافت مجوز می توانند با مراجعه به سامانه دادور و نشانی اینترنتی www.BEMCENTER و نام نویسی در آن شکایت خود را ثبت و روند پاسخگویی را مشاهده کنند.
وی ادامه داد: سامانه‌ دادور امکان شکایت و پی‌ گیری فرآیندهای صدور مجوز را به عموم مردم و متقاضی دریافت مجوزهای کسب‌ و کار از طریق سامانه‌ تحت وب و نرم ‌افزار ویژه‌ گوشی‌های هوشمند ارائه می ‌کند.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با سرمایه گذاری، پیگیری شکایات متقاضیان کسب و کار و برقراری امکان ارتباط با متقاضیان را از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه دادور عنوان کرد.
وی تصریح کرد: ایجاد ساختار یکپارچه، سیستماتیک، هوشمند و قابل نظارت و پیمایش برای محیط کسب و کار، احصاء و شناسایی گلوگاه های صدور مجوزها با رصد لحظه ای و برخط، افزایش سلامت اداری، شفافیت سازی و توزیع عادلانه منابع از طریق نظارت بی واسطه حاکمیت، نظارت و پایش مراحل صدور مجوزها و کاهش هزینه های سربار دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات مرتبط با مجوزها از دیگر کارکردها و خروجی های مرکز دادور است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.