به گزارش خبرنگار ایرنا ، کوروش محمودیان روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، معدنی ، صنایع دستی و خدماتی ذکر کرد و اظهارداشت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها ، زمینه اشتغال 42 تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.
وی بیان کرد: از محل اعتبارات روستایی و عشایری ، تاکنون 377 طرح در بخش های مختلف با 210 میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب مصوب شد که با بهره برداری آنها 468 فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شده است.
فرماندار گیلانغرب گفت: در بخش زلزله نیز تاکنون 2 هزار و 754 طرح با اشتغالزایی 338 تن برای دریافت 520 میلیارد ریال اعتبار به بانک های عامل این شهرستان معرفی شده است.
محمودیان ، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از رویکردهای اصلی دولتمردان ذکر کرد و افزود: بی شک برای تحقق این مهم ، از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل مطلوب استفاده می شود.
وی اضافه کرد که اجرای طرح های اشتغالزا ، علاوه بر بهبود وضع کسب و کار و رونق اقتصادی خانوارها ، در جلوگیری از مهاجرت افراد به دیگر مناطق نقش اساسی دارد و این مهم باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.