رحمدل بامری روز دوشنبه در جریان بازدید سرزده از برخی ادارات دولتی چابهار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای بررسی کمی و کیفی خدمت رسانی، رسیدگی به امور و مسائل و مشکلات مردم از نزدیک بازدیدهایی را بصورت مستمر خواهیم داشت.
وی افزود: مسئولان دستگاه های دولتی باید با رعایت نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سبب رضایتمندی مردم و حل مشکلات جامعه شوند.
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار بیان کرد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاههای اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقاء سطح کیفی خدمات در دستور کار قرار دارد.
وی در بازدید از شبکه بهداشت و درمان نیز گفت: ارائه خدمات در حوزه سلامت و ارتقاء شاخص های بهداشتی، مراقبتی و توانمند سازی فعالان عرصه سلامت، نیاز به تعامل و هم فکری دارد.
بامری تاکید کرد: با ارائه آموزش و بهره گیری از ظرفیتهای موجود منطقه در راستای پیشبرد اهداف عرصه سلامت، بایستی بیش از پیش در سلامت مردم نقش بهتری ایفا کرد.
وی بر حضور به موقع مسئولان و کارکنان ادارات در محل کار و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: مسئولان برای اطلاع بیشتر از درد و رنج و مشکلات مردم به روستاها و حاشیه شهر مراجعه کنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار بر کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تختخوابی این شهرستان تاکید کرد و گفت: پیگیری مشکلات از سوی مسئولان باید بصورت مستمر انجام تا منجر به نتیجه مثبت شود.
وی تصریح کرد: در اجرای قانون و انجام مسئولیت های اداری بسیار جدی هستم و با کم کاری ها با جدیت برخورد می شود و در صورت مشاهده هرگونه بی توجهی که سبب نارضایتی ارباب رجوع شود و همچنین عدم حضور غیرموجه مسئول در اداره مربوطه برخورد جدی خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: در همه ادارات و نهادها بازدید سرزده خواهیم داشت و از نزدیک مسائل و مشکلات و نحوه پاسخگویی به ارباب رجوع را بررسی خواهیم کرد.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.