به گزارش ایرنا مدیر مولفه های اجتماعی اثرگذار بر سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این نشست گفت: هدف از برگزاری این مجمع، همکاری بین دستگاه های دولتی، خصوصی، سازمان های مردم نهاد و خیران با شبکه بهداشت و درمان برای تامین و حفظ و ارتقا سلامت اهالی گلپایگان است.
پژمان عقدک با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان با تمام امکانات نمی تواند صد در صد سلامت مردم را تامین کند افزود: با تشکیل این مجمع و با شناسایی مشکلات و نیازهای بهداشتی متناسب با کار و سهم هر سازمان و طرح در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلپایگان ، در زمینه بهداشت و درمان منطقه تصمیم گیری می شود.
سرپرست فرمانداری و رئیس مجمع سلامت شهرستان گلپایگان نیز با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تشکیل این مجمع گفت: امنیت و سلامت دو مولفه مهم در زندگی است.
حسین یار محمدیان بیان اینکه همه ادارات و ارگانها در بحث سلامت سهم دارند و تنها دولت و وزارت بهداشت متولی بخش سلامت نیست گفت: بنا داریم با تشکیل مجمع سلامت، همه مردم، خیران، نهادها و تشکل های مردم نهاد را در امر حفظ و ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری ها در شهرستان گلپایگان دخیل کنیم.
در این آیین 7 نفر از مدیران و مسئولانی که به نحوی در تولید مواد غذایی، لبنی و آب شرب سلام در شهرستان گلپایگان تاثیر گذار هستند ، با لوح سپاس تجلیل شدند.
شهرستان گلپایگان دارای یک بیمارستان دولتی با 85 تخت فعال، هفت مرکز جامعه سلامت و هشت پایگاه بهداشتی است.
این شهرستان با 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.