تفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی با هدف رشد و ارتقای صنایع دستی امضا شد.

‎به گزارش ایلنا، ‎براساس این تفاهم‌نامه طرفین در جهت تحقیق، توسعه، نوآوری، تجاری‌سازی، برندینگ و مارکتینگ آسان صنایع دستی استان از طریق راه‌‌اندازی دپارتمان‌‌‌های تخصصی همکاری خواهند کرد.

‎طبق این تفاهم‌‌‌نامه شرکت توسعه هنر و فناوری مکران اکسون ( گروه سوچن)  با حمایت و همکاری پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سه دپارتمان تخصصی در سه بخش سفال کلپورگان، حصیر و سوزن‌‌‌دوزی راه‌‌اندازی خواهد کرد.

‎در این دپارتمان‌‌ها روی برندسازی، تجاری‌‌سازی، مارکتینگ، بسته‌‌‌‌بندی، تحقیق و مطالعه، تولید محتوا، معرفی، تبلیغ، طراحی نوآورانه و افزایش کیفیت محصولات سوزن‌‌‌دوزی، حصیر و سفال کلپورگان فعالیت‌‌‌های علمی صورت خواهد گرفت‌.

‎براساس این تفاهم‌‌‌نامه یک وبسایت چند زبانه برای ارائه و فروش محصولات صنایع دستی استان راه‌اندازی خواهد شد و همچنین زمینه فروش محصولات بر روی وبسایت دیجی‌کالا فراهم می‌شود.

‎برنامه‌‌‌ریزی برای حضور و ارائه محصولات صنایع دستی استان در نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌‌المللی از دیگر مفاد و موضوعات این تفاهم‌‌‌نامه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.