محمد اسحاق نارویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها 11 آبان به مدت سه روز در سراوان برگزار شد که در پایان بعد از سراوان تیم های زاهدان و خاش عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
وی با اشاره به موفقیت های وزنه برداران سیستان و بلوچستان در وزنه های مختلف افزود: در پایان در وزن 55 کیلوگرم امیر نارویی از زاهدان، محمد امین پرویزپور از ایرانشهر و شهرام شعلی بر از خاش عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در وزن 61 کیلوگرم علی نارویی از زاهدان، امیر عودی از زابل و میلاد بهادرزهی از خاش و در وزن 67 کیلوگرم راشد درزاده از سراوان، عبدالخالق میرزایی از خاش و ایلیا نجفی از زاهدان برترین هر وزن معرفی شدند.
وی ادامه داد: مجید خمری از زاهدان، حامد ریگی از خاش و محمد سپاهیان از سراوان برترین های وزن 73 کیلوگرم و محمداسلام آذرم از خاش، ادهم درزاده از سراوان و محمد امین پیله ور از زاهدان برترین های وزن 81 کیلوگرم شدند.
نارویی نفرات برتر وزن 89 کیلوگرم وزنه برداری سیستان و بلوچستان را احمد کردی از خاش، نعمان وکیلی از سراوان و محمد ریگی از زاهدان و وزن96 کیلوگرم را محمدعلی امام دادی از زاهدان، محمد نعیم فتاحی درزاده از سراوان و مسعود جمشیدزهی از خاش عنوان کرد.
وی بیان کرد: همچنین در وزن 102 کیلوگرم احمدعلی میرانی از سراوان و کاظم محمدی از زاهدان و وزن109 کیلوگرم نوید افشار از سراوان و109 کیلوگرم عبدالوهاب زارعی از سراوان و علی قلی پور از خاش به عنوان برترین ها انتخاب شدند.
نارویی اظهار داشت: هم اینک افزون بر 300 ورزشکار سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته وزنه برداری فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا افزون بر44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.