به گزارش ایرنا مردم همیشه در صحنه و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان باری دیگر با آرمان های والای شهیدان، امام راحل(ره) و رهبری معظم تجدید پیمان می کنند.
شماری از بانوان شهرستان خاش ضمن اعلام آمادگی برای شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان و دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این عرصه بیان کردند؛ راهپیمایی 13 آبان عرصه نمایش اتحاد، همدلی و همبستگی ملی ایرانیان خواهد بود و بانوان مومن و انقلابی در کشور نیز همگام با مردان جامعه از ارزش های انقلاب اسلامی صیانت می کنند.
پروانه ریگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم دلیر و شجاع بلوچ اعم از زنان، مردان، پیر و جوان با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند.
وی بیان کرد: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده که مردم ایران در شرایط سخت و دشوار کنار همدیگر هستند و اگر در برخی موارد اختلاف سلیقه دارند ولی در مسیرهای دشوار و کمک به حفظ نظام با هم یکدل و همگام هستند.
ریگی افزود: مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان امسال نیز همچون سالیان گذشته حضوری پر رنگ خواهند داشت.
آسیه میربلوچزهی نیز گفت: مردم مومن و انقلابی شهرستان مرزی خاش در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب همواره حاضر و آماده بوده و هستند و در راهپیمائی 13 آبان امسال هم حضوری گسترده خواهند داشت.
وی ادامه داد: دشمنان ایران در راس آن سران آمریکایی و منافقان کوردل در چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بر مردم ایران فشارهای زیادی آوردند بنابراین بی تفاوت ماندن در این شرایط نوعی خیانت است.
مرجان ایرندگانی نیز اظهار داشت: بانوان سخت کوش از جامعه خاش و استان سیستان و بلوچستان برای شرکت در راهپیمائی 13 آبان آمادگی کامل دارند.
وی بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان ایران در کنار اقشار مختلف مردم برای صیانت از ارزش های انقلاب در صحنه راهپیمائی 13 آبان پرشورتر از قبل حاضر خواهند شد.
به گزارش ایرنا مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان در خاش فردا یکشنبه ساعت 9 صبح از مقابل حسینه صاحب الزمان(عج) در خیابان امام خمینی(ره) آغاز و تا استادیوم امام بخش ریگی ادامه دارد.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.