حمیدالدین یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت در سالهای اخیر سرمایه گذاری های زیادی برای کیفیت بخشیدن در خدمات بهداشت و درمان انجام داده است.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و توسعه مباحث بیمه ای و رایگان شدن خدمات در مراکز درمانی دولتی و کاهش چشمگیر ویزیت درمانی پزشکان در بیمارستان ها و غیره شاخص های رضایت مندی مردم نیز افزایش پیدا کرده است.
فرماندار خاش ادامه داد: در سالهای فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم افزون بر 80 پروژه مختلف با هزینه های چند میلیاردی وارد فاز عملیاتی و اجرائی شده که بخش زیادی از آنها در شهر و مراکز بخشها و مناطق روستایی به بهره برداری رسیده اند.
فرماندار خاش بیان کرد: در زمینه تامین پزشکان متخصص در رشته های مختلف مشکلات و کمبودهایی در این شهرستان احساس می شود که امیدواریم با تلاشها و پیگیری های فراوان بتوانیم این نقیصه را نیز جبران کنیم.
وی تصریح کرد: در بیمارستان امام خمینی (ره) خاش پروژه های شاخصی مانند بخش جدید اورژانس، پانسیون های پزشکان، زایشگاه، کلینیک تخصصی و غیره کار شده و امید می رود به دنبال افتتاح برخی از طرحها در سالهای اخیر، شماری دیگر از پروژه های عمرانی در این مرکز درمانی نیز امسال به بهره برداری برسند.
یوسفی تاکید کرد: بسیاری از نیروهای توانمند بومی مدیریت بسیاری از مراکز را بر عهده دارند و فرزندان همین مردم نیز در بخشهای دیگر مشغول به کار و خدمت هستند.
فرماندار خاش از نگاه ویژه دولت و مسئولان به این شهرستان و توجه به نیازهای مردم در حوزه های مختلف قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا در روز جاری نیز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شماری از مقامات استانی و محلی و امامان جمعه و جماعات و مسئولان و اعضای شوراها و معتمدان خاش دکتر رضا کرد به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان و مدیر موسسه آموزش عالی سلامت در این شهرستان معرفی و از خدمات محمد رخشانی مسئول قبلی این اداره تجلیل شده است.
رضا کرد پیش از این مدیریت بیمارستان امام خمینی خاش را برعهده داشت که هم اینک محمود کردی جایگزین وی شده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.