به گزارش ایرنا مدیر جدید اداره برق شهرستان خاش در مراسمی با حضور رخشانی مهر مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، شماری از مسئولان و علما و معتمدان معرفی شد.
در این مراسم الیاس ابراهیمی به عنوان مدیر جدید اداره برق خاش معرفی و از خدمات قدرت شهیکی مدیر سابق این اداره قدردانی شد.
همچنین در مراسم دیگری «حافظ رحیم بخش ریگی نژاد» با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان و شماری از مقامات استانی و محلی خاش به عنوان مدیر جدید اداره امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی این شهرستان معرفی و از خدمات نورالله هاشمزهی مدیر سابق این اداراه تقدیر شد.
دکتر رضا کرد مدیر سابق بیمارستان امام خمینی خاش نیز در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان و مدیر آموزش عالی سلامت شهرستان خاش منصوب شد.
نادر میربلوچزهی از فرهنگیان با سابقه خاش نیز به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش منصوب و امروز با حضور سرپرست این اداره به معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش خاش معرفی شد.
بر اساس این گزارش در هفته قبل نیز معاون جدید سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری خاش و مدیران جدید ادارات شرکت نفت، تعزیرات حکومتی و آموزش و پرورش خاش معرفی شدند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.