به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: در گذشت عالم فرزانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود بیانی موجب تاسف و تاثر گردید.
آن عالم ربانی که از چشمه علم و فقاهت حوزه علمیه نجف اشرف سیراب گشته بود عمر با برکت و گران بهای خویش را در راه ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در سنگر امام جمعه، جماعت و وعظ و ارشاد سپری کرد.
آن عالم جلیل القدر که با حکم حضرت امام خمینی (ره) به امامت جمعه شهر زابل منصوب گردید و همزمان مسئولیت بنیاد شهید و خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را نیز به عهده داشت، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای را برای مردم ولایتمدار سیستان رقم زده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: جامعه علما و روحانیت زاهدان فقدان این عالم فرهیخته را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، حوزه های محترم علمیه، مردم خداجوی سیستان به ویژه شاگردان، مریدان و بیت شریف آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای این عالم ربانی طلب غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر جمیل خواستار است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمود بیانی دومین امام جمعه زابل پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پدر شهید محمد کاظم بیانی شب گذشته در یکی از بیمارستانهای مشهد مقدس به دلیل بیماری کلیوی و کهولت سن دار فانی را وداع کرد.
6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.