به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیاری از مردم به نقش سپاه و بسیج در منطقه امیدواراند و اقدامات 2 سال اخیر این نهاد در سیستان چشم گیر بوده است.
وی بیان کرد: ساخت 330 خانه محرومین در سطح منطقه با شناسایی و معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته از جمله اقدامات سپاه در سیستان بوده است.
فرمانده ناحیه سپاه زابل با بیان اینکه از 2 سال گذشته قرارگاه جواد الائمه(ع) در سیستان ایجاد شده است تصریح کرد: این قرارگاه در بخشی از وظایف خود با تمرکز به آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بویژه در حاشیه شهر اقدامات زیادی را انجام داده است.
وی ادامه داد: قرارگاه جواد الائمه (ع) با هم افزایی میان مسئولان و اقشار مختلف بسیج برای رفع آسیب های اجتماعی در منطقه سیستان در تلاش است.
ثمره حسینی از برگزاری رزمایش در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در زابل خبرداد و گفت: این رزمایش توسط گردان های بیت المقدس در 2 سطح برای امنیت عزاداران حسینی در این شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج محمد رسول الله(ص) که از نهم شهریور در زابل آغاز شده است گفت: گروههای جهادی در برخی از نقاط روستایی و حاشیه این شهر خدمات عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آسیب های اجتماعی و خدمات دامپزشکی به مردم ارائه می دهند.
7317**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.