عبدالحمید رسولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مواد سوختی شامل نفت سفید خانگی و گازوئیل بخش کشاورزی بوده که توسط 502 واحد فروشندگی های تحت نظارت این مدیریت در سطح روستاهای سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
وی ادامه داد: سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان با تجهیز و استاندارد سازی تعاونی‌های مواد سوختی توانسته سوخت بخش کشاورزی را مدیریت و توزیع کند.
مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان از خرید توافقی خرما خبر داد و افزود: افزون بر 120 تن خرما از 30 مرداد تاکنون به طور توافقی از کشاورزان این استان خریداری شده است.
رسولی ادامه داد: تعاون روستایی خرید توافقی را برای کوتاه کردن دست سودجویان و ایجاد فرصتی همراه با حمایت مالی برای کشاورز به منظور فروش بهتر محصولاتش و برقراری آرامش در بازار این اقدام را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: در خرید توافقی هر کیلوگرم خرمای ربی و مضافتی سیستان و بلوچستان بین 6 تا هفت هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود.
به گزارش ایرنا بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 جمعیت سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان به 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر شامل 704 هزار و 888 خانوار گزارش شده است که بیش از 51 درصد جمعیت یعنی یک میلیون و 427 هزار و 332 نفر آنان ساکن نقاط روستایی استان هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.