هیئت مرکزی شورای سیاستگذاری اصلاحات و اعتدال شهرستان دامغان در خصوص آنچه که عدم تغییر مدیران ناهم سو با دولت خوانده شه، واکنش نشان دادند.

به گزارش جماران، هیئت مرکزی شورای سیاستگذاری اصلاحات و اعتدال شهرستان دامغان در اطلاعیه ای نوشت: 

 

چند وقتی است که به برکت فضای مجازی، که مسئولین هم با آن موافقند و هم مخالف، هر روز عکس‌هایی در فضای مجازی و هفته نامه‌های محلی منتشر می‌شود و گویی مثلاً پس از خشکسالی ۲۰ساله همه جای دامغان دارد گلستان می‌شود. 

نماینده محترم در انجمن مردمی توسعه می‌فرمایند "ما ۱۶ هزار میلیارد تومان برای انتقال آب پول داریم و بی‌پولها در مورد انتقال آب نظر ندهند!" و باز نماینده محترم پا را از نسبت جمعیتی‌مان هم فراتر گذاشته و می‌فرمایند "یک ششم مدیران استانی باید دامغانی باشند" ولی دایره معرفی مدیران خودی و واجد شرایط را به اعضای محترم ستادشان (بویژه اشخاص متضاد با دولت) خلاصه و با عکس‌العمل مردم دامغان و مسئولین استان مواجه می‌شوند!

در پروژه‌های عمرانی مثلاً جاده آماده آسفالت دامغان_ساری را که زیرسازی آن کامل است و همه ساله قربانی می‌گیرد را رها می‌کنند و شعار تامین بودجه چهار بانده شدن جاده‌‌های با الویت کمتر را می‌دهد، که البته امیدواریم آنها نیز محقق شود! 

به روستاها می‌روند و مشکلات را بررسی می‌کنند و سیل تقدیر و تشکر ژورنالیستی با چندین اسم به راه می‌افتدکه مشکلات بررسی شد! و چنین است و چنان خواهد شد!و متاسفانه مسئولین محافظه‌کارمان به برکت حقوق‌های چند میلیونی، اینها را می‌شنوند و برای بقایشان دم بر‌نمی‌آورند و البته مردم عاقل دیگر "بُزک نمیر بهار میاد"مسئولین را باور نکرده و فرزندانشان را برای کار به شهرهای مجاور می‌فرستند تا از گرسنگی در اَمان باشند! و بدبخت‌تر از همه اگر کسی هم دم برآورد در ذهن دون ‌کیشوت مآب ایشان، متهم به ارتباط با سازمانهای جاسوسی دنیا می‌شود، گویی موساد و سیا فقط روی پیشرفت‌های بی‌نظیر، خیره ‌کننده و اشتغال‌آفرین دامغان تمرکز کرده تا الگویی برای جهانیان نشود!

نماینده محترم باورکنید سودای ریاست بر سر نداریم ولی بعنوان کسانی که پرچم دولت را برافراشته بودیم و مجال استمرار بشرط اصلاح امور نظام را فراهم آوردیم، متاسفیم و خجالت می‌کشیم در چند سال اخیر و حاکمیت مدیران موجود نه شغل قابل توجهی برای جوانان ایجاد کرده‌اید و نه یک قطره آب به دامغان آورده‌اید! جز اینکه سعی دارید توفیقات مردمی و طبیعی چهاردهه گذشته را در بخش کشاورزی بنام خودتان ثبت کنید و ایکاش در همین بخش هم برای کشاورزان به خاک سیاه نشسته‌ی امسال، چاره‌ای می‌اندیشیدید.

مردم و علی‌الخصوص جوانان نیک می‌دانند، پیشرفت کشاورزی و توسعه باغات پسته در جای ‌جای مملکت با سرعتی بسیار بالاتر از دامغان اتفاق افتاده، پس نتیجتاً بازار، پسته این شهر را محدود هم کرده ‌است.

 متاسفانه در این سال‌ها مشاغل از دست رفته ما بسیار بیشتر از مشاغل احتمالی بدست آمده است، امروز ثبت توفیقات معمول نظام بنام خود و ربط دادن ناملایمات و بی‌کفایتی‌ها بنام مسئولین قبل دردی را درمان نمی‌کند! چرا که از نگاه مردم تمام مسئولین "سر و ته یه کرباس‌اند"‌ و برای ما جوانان مهم این است که، امروز عدم امنیت شغلی بیداد می‌کند و این عدم امنیت شغلی، سالن‌های جشن ازدواج را به تعطیلی کشانده، بازارهایمان از رونق انداخته، بالا رفتن سن ازدواج و افزایش طلاق معمول شده و بقول شاعر:

چنان خشکسالی شد اندر دمشق 

که یاران فراموش کردند عشق.

اکنون استثمار نیروی انسانی به حد اعلای خود رسیده، چاره چیست که ما به همه آنها که برای بهبود شرایط در انتخابات ریاست جمهوری مطالبه جدی‌شان اشتغال بوده‌ است پاسخ دهیم: "شهر ما بیشتر دست دیگرانی است که در انتخابات هم روبروی اکثریت مردم ایران بوده و هستند و دولت تدبیر و امید دکتر روحانی نه در دور اول و نه هنوز نتوانسته است بر مدیران واپسگرا و محافظه‌کار دامغان فائق آید".

متاسفانه نماینده ما هنوز باور نکرده‌اند که در انتخابات سال۱۳۹۶ مردم ایران چه تفکری را برگزیدند و نمی‌دانند همسویی با مدیران منتخب دولت در استان اولین شرط موفقیت است با لجاجت و تحمیل مدیران غیرهمسواگر هم به ظاهر موفق شویم هیچ مقام دولتی ما را جدی نخواهد گرفت و جز ضرر چیزی نصیب‌مان نخواهد شد!

ایکاش بجای اینکه این ‌همه انرژی صرف تحمیل افرادِ یادشده شود همین انرژی را صرف شفاف‌سازی بودجه‌ها و تقسیم عادلانه نیروی انسانی ادارات ‌کل می‌کردید، چرا که این مهم با مدیریت روابط انسانی میسراست.

ایکاش می‌توانستید کاری کنید که مردم براحتی به میزان تامین و تخصیص اعتبارات در استان دسترسی پیدا کنند آنوقت مردم خود به توانایی شما در مقایسه با سایر نمایندگان پی‌ خواهند برد.

نماینده محترم به داد مردم برسید پیگیری آسفالت یک جاده روستایی در محدوده کار دهیار است و نیاز به عکس گرفتن و شعار "می‌خواهیم شق‌القمر کنیم" ندارد!

لطفاً بجای سرکار گذاشتن مردم، استراتژی اشتغال داشته باشید! و مثلاً مانع واگذاری کار به پیمانکاران غیربومی شوید و دامغانی را سرکار ببرید و زندگی‌اشان را رونق ببخشید که اگر هم امروز حساب و کتابی نباشد که جز روزمرگی حساب و کتاب دیگری هم نمی‌بینیم، بدانید شما باید در پیشگاه خداوند، مسئولیت دوران نمایندگی‌تان را بپذیرید.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.