محتشمی پور با بیان اینکه در همایش «بانوی انقلاب» نه تنها سخنرانی رئیس جمهور بلکه تمامی سخنرانی ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود، گفت: چگونه است که صدا و سیما همایش های نه چندان با اهمیت را پوشش می دهد که آن همایش ها معلوم نیست چه میزان فایده برای کشور، انقلاب و مردم داشته باشد، اما این چنین همایشی را که لااقل به عنوان روز زن و مادر نیمی از جمعیت کشور در انتظار این بودند که در این همایش حیاتی چه گذشته، چه اتفاقاتی رخ داده و چه مسائلی مطرح شده است را بدانند، مورد توجه قرار نمی‌گیرد. این حق مسلم مردم از آن ها سلب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران درباره توجه نکردن و عدم پوشش مناسب همایش بزرگداشت بانوی انقلاب، همسر حضرت امام خمینی(س) از سوی سازمان صدا و سیما، اظهار کرد: نظر من نیز مانند نظر تمام ملت است، مبنی بر اینکه این حق مردم است که بدانند موضع گیری مسئولان کشور درباره مسائل اجتماعی و سیاسی به خصوص در رابطه با موضوع انقلاب و به ویژه در ارتباط با حضرت امام و خاندان محترم ایشان چگونه است.

وی افزود: روز برگزاری همایش یکی از روزهای تاریخی برای بانوی انقلاب بود. همسر حضرت امام سهم بزرگی در پیروزی این انقلاب داشت و تمام عرصه ها و صحنه ها در کنار امام در ایران، پاریس و 13 سال در نجف اشرف بود و امام را یاری می‌کرد و همچنین تقویت و آرامش قلبی برای حضرت امام محسوب می‌شد.

محتشمی پور با بیان اینکه در همایش بانوی انقلاب نه تنها سخنرانی رئیس جمهور بلکه تمامی سخنرانی ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود، گفت: چگونه است که صدا و سیما همایش های نه چندان با اهمیت را پوشش می دهد که آن همایش ها معلوم نیست چه میزان فایده برای کشور، انقلاب و مردم داشته باشد اما این چنین همایشی را که لااقل به عنوان روز زن و مادر نیمی از جمعیت کشور در انتظار این بودند که در این همایش حیاتی چه گذشته، چه اتفاقاتی رخ داده و چه مسائلی مطرح شده است. این حق مسلم مردم از آن ها سلب شده است.

محتشمی پور تصریح کرد: پوشش مناسبی از این همایش داده نشد. نه تنها پوشش مناسب که ظاهرا آن مقداری که در ارتباط با اخبار عادی کشور هم بوده، خبرهای این همایش پخش نشده است. تنها می توانم اظهار تاسف کنم. خدا ان شاالله همه را اصلاح کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.