حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت درگذشت «دکتر زهرا شجاعی» تسلیت نوشت: در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

به گزارش جماران؛ متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی با‌فضیلت و با‌ایمان و خیراندیش سرکار خانم زهرا شجاعی رحمة ‌الله‌علیها دیده از دنیا فروبست و بدیدار معبود شتافت و همه ما را سوگوار کرد.

در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم. 

از خداوند منان مسألت می‌کنم که به پاداش پاکی و نیکویی این بنده خوبِ خود، او را غرقه در بحبوحه رحمت و کرم خویش فرماید و بیامرزد و بر علو درجاتش بیافزاید.

این مصیبت را به همه اصحاب فضل و فضیلت و خاندان شریف شجاعی و همه بستگان محترم به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر توانا و دختران خوب ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات این فقیده سعیده و سلامتی و صبر و اجرِ بازماندگانِ معزز را از خداوند منان خواستارم . 

یادش گرامی‌ باد! 

سیّد محمّد خاتمی 

۱۴۰۳/۱/۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.