پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س)؛

حاج علی اکبری: همه مدیون امام خمینی(س) هستیم

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: همه این کشور و همه ما مدیون امام خمینی(س) هستیم و باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و هرکاری برای امام انجام شود بسیار مبارک و نیاز مبرم است.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) قم و اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دیدار کردند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین  محمدجواد حاج علی اکبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این همایش گفت: همه این کشور و همه ما مدیون امام خمینی(س) هستیم و باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و هرکاری برای امام انجام شود بسیار مبارک و نیاز مبرم است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: حجم کار این همایش، نوآوری ها و اسناد جدید یافت شده تحسین برانگیز است و امید می رود که این ارتباط با شبکه وکلای امام خمینی(س) مستمر باشد. شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز برای هرگونه همکاری با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) آمادگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) گفت: اسناد قابل توجهی از نامه‌ها و اجازه‌نامه‌های امام خمینی(س) به دست ما رسیده است که در تلاش هستیم در نمایشگاه همایش از این اسناد رونمایی کنیم.

وی تصریح کرد: تا امروز 1227 نفر از وکلای امام خمینی(س) در طی این همایش شناسایی شده‌اند و امید می‌رود که وکلای بیشتری در ادامه این همایش و پس از آنان نیز شناسایی شوند. از این تعداد حدود 80 نفر در قید حیات هستند که ان شاءالله در 18 آبان ماه در ضمن همایشی از ایشان و منسوبین وکلای مرحوم تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.