گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نماینده زاهدان: آن‌هایی که خارج از طرح ساماندهی اتباع قرار دارند قطعا اخراج خواهند شد/ پاکستان در این شرایط با توجه به قوانین خود تصمیم می‌گیرد، بهتر است ورود پیدا نکنیم

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خبرنگار جماران گفت: به لحاظ اینکه کشور ما مهاجرخیز است حداقل بتوانند سروسامان دهند و در این راستا نگرانی‌هایی که با حضور اتباع وجود دارد و با توجه به اقدام خوبی که وزارت کشور انجام می‌دهد در بخش‌های مختلف ساماندهی خواهند شد و آن‌هایی که خارج از طرح ساماندهی قرار دارند قطعا اخراج خواهند شد.

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص ساماندهی اتباع به خبرنگار جماران گفت: مجلس در بحث اتباع اقدام موثری انجام داد، از جمله؛ قانونی شدن لایحه سازمان مهاجرین بود که مصوب شد. به لحاظ اینکه کشور ما مهاجرخیز است حداقل بتوانند سروسامان دهند و در این راستا نگرانی‌هایی که با حضور اتباع وجود دارد و با توجه به اقدام خوبی که وزارت کشور انجام می‌دهد در بخش‌های مختلف ساماندهی خواهند شد و آن‌هایی که خارج از طرح ساماندهی قرار دارند قطعا اخراج خواهند شد.

پاکستان در این شرایط با توجه به قوانین خود تصمیم می‌گیرد، به هر جهت مسائلی بین پاکستان و افغانستان وجود دارد که ما بهتر است ورود پیدا نکنیم.

مالکی در مورد ورود هیات طالبان به تهران گفت: موضوعاتی از جمله؛ یک موضوع اتباع، دوم حق‌آبه هیرمند که خط قرمز ما است و سوم تعرضاتی که در مرزها صورت گرفته بود با تیم طالبانی ملابرادر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.