وی افزود: در جلسه قبل از استیضاح به نمایندگان محترم هشدار دادیم که فرصت آزمون و خطا تمام شده است. به عنوان خادم مردم، از نظر بنده و مردم حوزه انتخابیه، فاطمی امین توانایی مدیریت وزارتخانه صنعت را ندارد. امروز در حالی می‌گویم بازار خودرو به وزیر ارتباطی ندارد که مشخص نیست ما باید بابت افزایش افسارگسیخته با این بازار یقه چه کسی را گرفته و چه کسی را مقصر بدانیم؟

به گزارش خبرنگار جماران؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس موافق استیضاح وزیر صمت گفت: ما سوگند یاد کردیم در انجام وظایف خود در قبال مردم، وکالت و تقوا و امانت داشته باشیم، اما دیگر نمی‌توانیم به چشم مردم حوزه انتخابیه خود نگاه کنیم، چرا که مردم از این همه گرانی به ستوه آمده‌اند

وی افزود: در جلسه قبل از استیضاح به نمایندگان محترم هشدار دادیم که فرصت آزمون و خطا تمام شده است. به عنوان خادم مردم، از نظر بنده و مردم حوزه انتخابیه، فاطمی امین توانایی مدیریت وزارتخانه صنعت را ندارد.

چنارانی گفت: امروز در حالی می‌گویم بازار خودرو به وزیر ارتباطی ندارد که مشخص نیست ما باید بابت افزایش افسارگسیخته با این بازار یقه چه کسی را گرفته و چه کسی را مقصر بدانیم؟

وی افزود: آقای وزیر؛ شوراهای زیرمجموعه شما حتی یکبار هم برگزار نشده اند! شورای عالی نظارت نمونه‌ای از آن است، در حالی که تقریباً ۲ هزار نفر منتظر یک مصوبه آن هستند، اما در این ۲۰ ماه یک جلسه برگزار نشده و این خیانت در حق مردم است

نماینده نیشابور گفت: اگر چه دولت و  فاطمی امین گوش شنوایی ندارند، اما باید گفت اگر شما لایحه دوفوریتی داشتید، چرا یک سال گذشته برای مدیریت بازار خودرو، آن را ارائه نکردید؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.