سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: رئیس جمهور و اعضای دولت از آقای فاطمی امین حمایت خواهند کرد و ما تغییر ایشان را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی‌دانیم و امیدواریم همان طور که در دور قبل نمایندگان با تعداد بالایی به استیضاح رأی منفی دادند، این بار هم همین‌طور باشد.

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور و اعضای دولت از آقای فاطمی امین حمایت خواهند کرد و ما تغییر ایشان را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی‌دانیم.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره معرفی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز آقای رئیس‌جمهور در این موضوع اعلام موضع نکرده‌اند، مطلبی هم که من قبلا در این مورد عنوان کردم یک احتمال بود و هیچ چیزی هنوز قطعی نیست، باید زمان بگذرد تا ببینیم تصمیم آقای رئیس‌جمهور در این باره چیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص آخرین وضعیت بررسی استیضاح وزیر صمت از سوی مجلس بیان کرد: روز یکشنبه اسیتضاح مطرح خواهد شد و دولت به طور کامل از ایشان حمایت می‌کند

وی تاکید کرد: رئیس جمهور و اعضای دولت از آقای فاطمی امین حمایت خواهند کرد و ما تغییر ایشان را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی‌دانیم و امیدواریم همان طور که در دور قبل نمایندگان با تعداد بالایی به استیضاح رأی منفی دادند، این بار هم همین‌طور باشد. 

حسینی درباره رایزنی‌های دولت با مجلس درخصوص استیضاح فاطمی امین بیان کرد: به طور طبیعی ارتباطاتی با نمایندگان وجود دارد، توضیحات لازم به آن‌ها داده شده است. از جمله این‌که خواسته بعضی‌ها تشکیل وزارت بازرگانی بود که دولت به این خواسته عمل و لایحه را تصویب کرد و روز یکشنبه این لایحه تقدیم مجلس خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.