گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

روح الامینی: قرار ما این بود که مردم و به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم/ باید وصیت نامه امام را نصب العین قرار بدهیم

عبدالحسین روح الامینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به جماران گفت: در یک برنامه ای چند سال قبل در سیما از من پرسیدند اگر شهدا الآن بودند از شما چه سؤالی می کردند؟ من عرض کردم، آنها می‌فرمودند قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان  این نبود».

عبدالحسین روح الامینی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص اولویت مجلس برای رفع مشکلات کشور، اظهار داشت: خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است. محور انقلاب اسلامی بر سه پایه اسلام، رهبری و مردم بوده است. قاعدتا انتظار می رود دولت و مجلس انقلابی در کنار مسائل فرهنگی و اجتماعی به معیشت، اقتصاد و رضایتمندی مردم بیشتر توجه کنیم. رضایتمندی خدا در رسیدگی به مردم و خصوصا محرومین است که همیشه و در همه مراحل پای انقلاب بوده و هستند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در یک برنامه ای چند سال قبل در سیما  از من پرسیدند اگر شهدا الآن بودند از شما چه سؤالی می کردند؟ من عرض کردم، آنها می‌فرمودند قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان  این نبود».

وی افزود: باید وصیت نامه و خصوصا سخنان سال های آخر مرحوم امام راحل  را بازخوانی کنیم و همه، به خصوص مسئولین و ما مدعیان، نصب العین قرار بدهیم. به آنها بیشتر توجه کنیم؛ محور مردم و خصوصا محرومین هستند؛ کسانی که به حضرت روح الله(ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفتند و وظیفه ما است که مردم  راضی باشند تا شاید خدا از ما راضی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.