گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

وزیر کشور: آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در تمام طول عمر حامی و کمک کار انقلاب بود/ مراجع همواره هدایتگر جامعه ما به سمت خطوط صحیح اسلامی و مکتب مبارک اهل بیت(ع) هستند

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به جماران گفت: حضرت آیت الله العظمی صافی در تمام طول عمر مبارکشان حامی و کمک کار انقلاب بودند و توجهات معنوی، اجتماعی و سیاسی ایشان بسیار ارزشمند بود.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در تمام طول عمر حامی و کمک کار انقلاب بودند، گفت: وجود مبارک چنین مراجع بزرگواری غنیمت بزرگی برای ملت ما است که همواره هدایتگر جامعه ما به سمت خطوط صحیح اسلامی و مکتب مبارک اهل بیت(ع) هستند.

احمد وحیدی در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، به خبرنگار جماران گفت: حضرت آیت الله العظمی صافی، از مراجع بزرگوار و فقهای مبرزی بود که عمرشان را در علم و فقاهت سپری کردند و از سوی دیگر در تمام طول عمر مبارکشان حامی و کمک کار انقلاب بودند و توجهات معنوی، اجتماعی و سیاسی ایشان بسیار ارزشمند بود.

وزیر کشور افزود: وجود مبارک چنین مراجع بزرگواری غنیمت بزرگی برای ملت ما است که همواره هدایتگر جامعه ما به سمت خطوط صحیح اسلامی و مکتب مبارک اهل بیت(ع) هستند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص بزرگترین درسی که مردم و حوزه های علمیه می توانند از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بگیرند، اظهار داشت: صداقت، اخلاص، پر کاری، حمایت از انقلاب درس های اساسی این فقیه بزرگوار است و در همه دقایق وجود مبارکشان، حمایت از انقلاب جزء مسائل اساسی بود که این فقیه بزرگوار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.