پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

شورای مدیران و معاونان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در خمین؛

کمساری: مخاطب و هدف گذاری اصلی همه برنامه ها باید نسل جوان باشد

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، در جلسه شورای مدیران و معاونان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در خمین، گفت: در برگزاری هفته فرهنگی خمین باید تلاش شود حتی الامکان کارها به خود تشکل های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی و هنری خمین واگذار گردد و در واقع برگزار کننده این برنامه خود مردم و جوانان خمین خواهند بود؛ همان گونه که تأکید حضرت امام و مقام معظم رهبری بر واگذاری امور به جوانان بوده و هست.

شورای مدیران و معاونان مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) امروز(چهارشبه 2 آذر ماه) در محل مجتمع فرهنگی خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری در این جلسه با اشاره به زحمات شبانه روزی کارکنان نمایندگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در خمین و بیت تاریخی حضرت امام در این شهر، از ایشان قدردانی کرد.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) ابراز امیدواری کرد: در پی تشکیل جلسه شورای معاونین و مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در خمین، تلاش های بیشتری جهت رفع نیازها و کاستی های نمایندگی مؤسسه در این شهر صورت پذیرد.

وی با اشاره به تقارن ولادت حضرت امام با حضرت صدیقه طاهره(س) در دی ماه و برنامه مؤسسه جهت برگزاری هفته فرهنگی خمین همزمان با این ایام، از هماهنگی و آمادگی کامل مسئولان استانی در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این هفته فرهنگی خبر داد.

کمساری با بیان اینکه مخاطب و هدف گذاری اصلی همه برنامه ها باید نسل جوان باشد، افزود: در برگزاری هفته فرهنگی خمین باید تلاش شود حتی الامکان کارها به خود تشکل های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی و هنری خمین واگذار گردد و در واقع برگزار کننده این برنامه خود مردم و جوانان خمین خواهند بود؛ همان گونه که تأکید حضرت امام و مقام معظم رهبری بر واگذاری امور به جوانان بوده و هست.

در بخش دیگری از جلسه، میثم وره چهر مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر به تشریح برنامه های هفته فرهنگی خمین پرداخت و گفت: بر اساس تأکیدات صورت گرفته از سوی تولیت معزز حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و نیز ریاست محترم مؤسسه جناب آقای کمساری، همه برنامه ها با همکاری دستگاه های مختلف استانی و با حداقل هزینه ممکن انجام خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین رضوی، مسئول نمایندگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در خمین، نیز توضیحاتی در خصوص آخرین برنامه ها و نیازمندی های این نمایندگی و بیت تاریخی حضرت امام ارائه کرد و سپس دیگر افراد حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موارد مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.