گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سید احمد خاتمی: تأمین زندگی آبرومندانه برای مردم از آرمان های انقلاب بوده است/ امام خمینی(س) فراوان به «حمایت از پابرهنگان» تأکید می کرد

آیت الله سید احمد خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، به جماران گفت: تأکید بر مردم و تأمین زندگی آبرومندانه برای مردم از آرمان های انقلاب بوده است. از اول امام خمینی(س) بر آن تأکید داشته و فراوان بر حمایت از پابرهنگان، مستضعفین و محرومین تأکید می کرد.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تأمین زندگی آبرومندانه برای مردم از آرمان های انقلاب بوده است، گفت: سرمایه این انقلاب مردم هستند و بر این باورم که امام، مقام معظم رهبری و عموم شخصیت های علاقه مند به این انقلاب بر این نکته تأکید دارند.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص علت تأکید بیانیه نهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری بر رفع فقر و کمک به محرومین، اظهار داشت: تأکید بر مردم و تأمین زندگی آبرومندانه برای مردم از آرمان های انقلاب بوده است. از اول امام خمینی(س) بر آن تأکید داشته و فراوان بر حمایت از پابرهنگان، مستضعفین و محرومین تأکید می کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همین آرمان مقام معظم رهبری است، افزود: طبیعی است خبرگانی که نمایندگان این مردم هستند، بر این مطلب عنایت داشته باشند و جای عنایت هم هست. سرمایه این انقلاب مردم هستند و بر این باورم که امام، مقام معظم رهبری و عموم شخصیت های علاقه مند به این انقلاب بر این نکته تأکید دارند. خبرگان هم در بیانیه پایانی اجلاس نهم، که به رأی آنها گذاشته شد، این مسأله را مطرح کردند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص امکان حل مشکلات معیشتی مردم در کوتاه مدت، گفت: آنچه برای ما مطرح هست، حل مشکلات مردم است؛ که بحمدالله جناب رئیس جمهور با تمام وجودشان، و قهرا کابینه ای که تشکیل داده اند، به دنبال حل این مشکل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.