همزمان با نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام و المسلمین داود فیرحی، مراسم بزرگداشتی روز چهارشنبه(26 آبان ماه) در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

همزمان با فرارسیدن نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی، پژوهشکده امام خمینی(س)  و انقلاب اسلامی با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مراسم بزرگداشتی برگزار می کند.

به گزارش جماران، در این مراسم که روز چهارشنبه(26 آبان ماه) از ساعت 15:30 تا 17 در سالن همایش‌ های پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار می‌ شود، حجت الاسلام و المسلمین رحیم نوبهار دانشیار گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی، غلامرضا کریمی دانشیار گروه روابط بین‌الملل دانشگاه خوارزمی و محمدجواد غلامرضاکاشی دانشیار گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، پیرامون شخصیت علمی و اخلاقی دکتر فیرحی، استاد فقید گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران سخنرانی خواهند داشت.

همچنین در این مراسم، علاوه بر جمعی از دانشگاهیان و شاگردان آن مرحوم و نیز برخی از اعضای خانواده آن استاد فقید، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است، این مراسم به طور زنده از طریق تارنمای پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی به آدرس: https://webinar.ri-khomeini.ac.ir/ch/jhr

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.