حکیمی؛ مجتهدی بزرگ، ادیبی توانا، متفکری درد آشنا و اسلام شناسی فرزانه بود که عمری را با عدالتخواهی و دردمندی گذراند. وی همواره در آستان قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام به تأمل و تفکر نشسته بود و در همین زمینه آثار فاخر و ماندگاری از خود برجای گذاشت.

به گزارش جماران؛ پیام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) دفتر قم بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

استاد علامه محمد رضا حکیمی در شامگاه ۳۱ مرداد به ملکوت اعلی پیوست.

حکیمی؛ مجتهدی بزرگ،ادیبی توانا، متفکری درد آشنا و اسلام شناسی فرزانه بود که عمری را با عدالتخواهی و دردمندی گذراند. وی همواره در آستان قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام به تأمل و تفکر نشسته بود و در همین زمینه آثار فاخر و ماندگاری از خود برجای گذاشت.

ایشان شیفته معارف قرآنی بود و با بهرمندی از اساتید بزرگ معارفی خراسان و با عزت نفس و کرامت انسانی مثال زدنی زیست و تا پایان عمر بابرکت خود چنین ماند و هرگز بنده این و آن و ظواهر زندگی نگردید.

ساده زیستی، عدالت طلبی و دردمندی در آثار وی موج می زند. قیام جاودانه،کلام جاودانه، پیام جاودانه،فاطمیات،امواج غدیر،منهای فقر، جامعه سازی قرآنی و.... همچنین مجموعه گرانسنگ الحیاه گویای این حقیقت است.

عروج این عالم عامل و سالک واصل را به پیشگاه امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی تسلیت عرض می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.