جناب مدیرعامل بیمه سلامت! آیا تا امروز نمی دانستید در کشور و نظامی مسئولیت گرفته اید که هدف اصلی آن هم بر اساس مطالبات مردم و هم دیدگاه بنیانگذار نظام و هم رهبری فعلی، خدمت به محرومان و مستضعفان بوده و هست؟ آیا باید رهبری امروز تاکید مکرر کنند و شما نه به نیت خدمت به مردم محروم و ملت گرفتار، بلکه با ادعای تحقق منویات ایشان تازه اعلام آمادگی بفرمایید؟

پایگاه خبری جماران: در پی سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری، مدیرعامل بیمه سلامت طی اطلاعیه ای که در سایت این بیمه منتشر شده از اعلام آمادگی رایگان کردن تست کرونا جهت تحقق منویات رهبری خبر داده است.

البته جلوی ضرر را از هر جایی بگیرید منفعت است و امیدوار و منتظریم از همین امروز یا فردا تست کرونا در سراسر کشور و برای همه افراد تحت پوشش این بیمه و انشاالله سایر بیمه ها رایگان شود و تنها به شعار و اطلاعیه خلاصه نگردد اما از روسای سه قوه باید خواست که هر یک جداگانه و در چارچوب وظایفشان این مقام مسئول را مورد سئوال، مواخذه و محاکمه قرار دهند.

رییس جدید دولت از ایشان بپرسد اگر امکانش را داشتی چرا تا به حال تست را رایگان نکردی؟ این امکان چگونه یک شبه ایجاد شد؟ اگر هم امکانش را نداری، چرا اطلاعیه می دهی و مطالبات از دولت جدید را بالا می بری؟

رییس جدید قوه قضاییه همین اطلاعیه را به عنوان سند بی عملی این مقام مسئول، پرونده کند و به عنوان مدعی العموم وی را حداقل به خاطر بی عملی، دادگاهی کند.

مجلس هم وی و مقام بالاترش را احضار و چرایی رایگان نکردن تست کرونا تا کنون را مورد سئوال قرار دهد.

چه بسیار بودند و هستند مردم گرفتاری که علائم کرونا داشتند ولی پول تست را نداشتند. حالا احتمالا عده ای از این افراد مستضعف، صرفا به دلیل بی پولی، جان به جان آفرین تسلیم کرده اند و گروهی هم اگر زنده مانده اند، احتمالا چندین و چند نفر را مبتلا کرده اند و این زنجیره استضعاف، منجر به زنجیره کرونا شده و کشور را به این روز گرفتار کرده است.

جناب مدیرعامل بیمه سلامت!

آیا تا امروز نمی دانستید در کشور و نظامی مسئولیت گرفته اید که هدف اصلی آن هم بر اساس مطالبات مردم و هم دیدگاه بنیانگذار نظام و هم رهبری فعلی، خدمت به محرومان و مستضعفان بوده و هست؟

آیا باید رهبری امروز تاکید مکرر کنند و شما نه به نیت خدمت به مردم محروم و ملت گرفتار، بلکه با ادعای تحقق منویات ایشان تازه اعلام آمادگی بفرمایید؟ چرا تا به حال برای تحقق خواست مردم مستضعف، دیدگاه های امام مستضعفان حضرت روح الله و منویات مقام معظم رهبری اقدام نکرده اید؟

پیشنهاد میکنم مسئولان بیت و دفتر رهبری، خواهان برخورد با چنین مسئولان بی عملی باشند که می خواهند، مسئولیت ناشناسی خود را با ظاهر تملق و چاپلوسی بپوشانند.

چنین افرادی هم به رهبری نظام لطمه می زنند و هم تتمه جان و دین مردم به باد می دهند. مردم مستضعفی که در چند جبهه گرانی و تورم، فساد و تحریم، کرونا و... هم زمان، نحیفتر و رنجورتر می شوند و می جنگند و قربانی می دهند تا چنین متملقانی که نام مسئول را یدک می کشند، برایشان سلامت را بیمه کنند!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
51 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.