گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واکنش چمران به انتشار فایل صوتی در خصوص تهدید اعضای شورای شهر

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به فایل صوتی منتشر شده از او در خصوص تهدید اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران واکنش نشان داد.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به انتشار فایل صوتی در خصوص تهدید اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران، گفت:چیزهایی که نوشته شده واقعی نیست و گمان و حدس بوده و از آن مسأله ناراحت شدم. ناراحتی من از دیدن خبری بود که تنظیم شده و نمی دانم چه طور منعکس شده است.

مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص فایل صوتی منتشر از نخستین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: قرار ما این بود که تعداد آراء و اسامی گفته نشود و چیزهایی که گفته شده واقعی نیست. آن خبر بدجور و جهت دار نتظیم شده و اولش هم انقلابی و غیرانقلابی گفته اند. من از این تنظیم خبر نگران شدم؛ خبرگزاری های رسمی هم این کار را نکردند و نمی دانم چه کسی انجام داده است. این خبر حرفه ای و منصفانه تنظیم نشده و باید درست تنظیم می شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص تهدیدهایی که در فایل صوتی منتشر شده نقل می شود، تأکید کرد: تهدید به آن شکل نبوده و مثلا می گفتند تو به این رأی بده. آخرش گفتیم همه سر جای خودشان بنشینند و خوشبختانه همه سر جای خودشان نشستند. بنابر این کسی رأی کسی را ندیده است. صندوقی را در یک گوشه گذاشته بودیم و اعضای شورا به آنجا می رفتند و رأی خود را می نوشتند و به صندوق می انداختند.

وی افزود: چیزهایی که نوشته شده واقعی نیست و گمان و حدس بوده و از آن مسأله ناراحت شدم. ناراحتی من از دیدن خبری بود که تنظیم شده و نمی دانم چه طور منعکس شده است.

گفتنی است که ظهر امروز فایل صوتی از چمران منتشر شده بود مبنی بر اینکه وی از اعمال نفوذ برخی نهادها و شخصیت ها در معرفی زاکانی به عنوان شهردار تهران انتقاد کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.