مهدی چمران رییس شورای شهر تهران گفت: چرا یک عده‌ای را می‌ترسانند و تهدیدشان می کنند. حالا گفته بودند رای ندهید همچین می‌کنیم! در حالی که رای مخفی بوده که من تذکر دادم.

به گزارش جماران؛ به نقل از دیده بان ایران؛ انتشار خبر شهردار شدن «علیرضا زاکانی» به عنوان شهردار تهران توسط اعضای شورای شهر ششم که یک خبرگزاری روز گذشته آنرا منتشر کرد تاکنون با واکنش های بسیاری از تحلیلگران مواجه شده است.

هر چند مهدی چمران روزگذشته این خبر را تکذیب کرد و گفته فرآیند رسمی انتخاب شهردار روز یکشنبه برگزار خواهد شد اما او امروز در جریان مراسم تحلیف اعضاء عنوان کرد که بعید به نظر می رسد که نظر اعضای در انتخاب زاکانی تغییر پیدا کند.

اما مطلب مهمی که پایگاه خبری «شهر ما» ساعتی پیش منتشر کرد حاکی از این است که ماجرای انتخاب شهردار حداقل تا مدت ها حواشی بسیاری را به همراه خواهد داشت.

شهرما درباره جلسه تحلیف اعضای شورای ششم پایتخت نوشت: صبح امروز پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر تهران، مهدی چمران ۸۰ ساله بی‌خبر از پخش زنده مراسم در مورد فرآیند انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: 

"من دیشب تا صبح نخوابیدم. خیلی ناراحت شدم از اینکه اسامی رفته و آن هم غلط و غلوط. آخه یعنی چی! یک عده را فشار می آورند، اما از لحاظ قانون نوشته مخفی است. رای مخفی است. چرا یک عده‌ای را می‌ترسانند و تهدیدشون می کنند. حالا گفته بودند رای ندهید همچین می‌کنیم! در حالی که رای مخفی بوده که من تذکر دادم."

هر چند که به نظر می رسد رئیس 80 ساله شورا بزودی این اظهارات را تکذیب کند اما همانگونه که روز گذشته در رسانه ها منتشر شد رای او «مازیار حسینی» بود که در مرحله اول با اختلاف یک رای نتوانست به عنوان شهردار معرفی شود و این عصبانیت چمران از اعمال نفوذ برخی نهادها و یا شخصیت ها در شورا طبیعی به نظر می رسد.

حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.